5 Kasım 2012 Pazartesi

Eşimi Sikerken Aynı Anda Boşaldık

selam arkadaşlar bu anlatacağım hikaye tamamen gerçektir.eşim esra 165 boyunda 55 kilo sarı saçtı yuvarlak popolu vücudu oldukça güzel kapalı bir bayandır. ben ise 180 boyunda 70 kilo atletik vücutlu birisiyim.3 yıldır evliyiz yatak odamız çok fantazi yönünden çok renkli olmasına rağmen bir türlü uygulamaya geçemiyorduk.karım canım esramı her sevişmemizde arkadaşlarımın altına yatırıyor onların isimleriyle boşaltıyordum.bu yaz onunla beraber tatile çıkmaya karar verdik ve aydın a gittik ama kendisi kapalı olmasına rağmen mini elbiseler göğüs dekolteli askılı üçgen badiler giyiyor ve etrafındaki bakışlara aldırış etmeden yürüyordu ama ben ne yalan söyleyeyim eşimin bu hali inanılmaz derecede hoşuma gidiyor bir taraftan kendime kızıyor diğer taraftan ise boşver canım diyordum.tatilimizin 4.gününde aparttaki komşumuz olan hüseyin ve sinem tanışıp sohbeti ilerletmiştik .hüseyin 175 boyunda 70 kilo esmer yakışıklı eşi sinem ise 165 boyunda 60 kilo beyaz tenli balık etli birisiydi.konu konuyu açmıştı ben ve hüseyin bir tarafta içiyorduk eşim esra ve sinem ise diğer tarafta konuşuyorlardı.eşimin üzerinde yeşil askılı göğüs dekolteli badisi ve mini sayılabilecek beyz bir etek vardı sinemde ise mini mavi bir elbise vardı gerçekten ikiside çok tatlıydı.ben neden böyle oturuyoruz hüseyin eşlerimizide çağıralım onlarda gelsinler dedim ve hüseyinde okeyledi.ve konuşmaya başladık eşim kapalı olduğunu fakat tatil bitimine kadar kapanmayacağını söyledi hüseyinde alkolünde verdiği cesaret ile esra gerçekten çok güzelsin keşke hiç kapanmasan diye iltifatlar ediyordu eşimde gülerek teşekkür ediyordu. hüseyin in eşime bakışları ve eşimin hüseyin e bakışları gözümden kaçmıyordu.saat ilerlemiş gece 1,30 civarı olmuştu sinem yukarıya çıkıp lavaboya gideceğini korktuğunu ve eşim esra dan onunla beraber gelmesini istedi ve beraberce yukarıya çıktılar.hüseyin ve ben yalnızdık kafalarımız oldukça iyiydi ve ne konuştuğumuzu bilmiyorduk.ikimizde kudurmuştuk ve konu eşlerimize geldi eşimizin çok güzel olduğunu ve şanslı olduğumuzu asla onları aldatmamamız gerektiğini bizim onları aldatmamız durumunda onlarında bizi aldatabileceği gibi konularda konuşmaya başladık.ve birden esra mesaj attı ve mesajda beş dakika sonra odaya gelmemiz yazıyordu.beş dakika sonra yukarıya çıktık ve kapıyı sinem açtı aman o ne allahım üzerinde eşimin kırmızı jartiyer takımı çok güzeldi ve diğer tarafta ise eşime tatile çıkmadan önce aldığımız pembe babydoll hüseyin ve ben bir an birbirimize baktık ve odaya girdik.sinem benim kollarımdaydı eşim esra ise hüseyin in kollarında.odadaki herkes kendinden geçmişti bir an eşim esraya baktım hüseyin in pantalonunun düğmesini açmış ve yalıyordu ki hüseyin zevkten kendinden geçmişti.sinem ise gerçekten tam bir acemi idi yavaş yavaş yalıyordu.eşim domaldı ve hüseyin in önüne geçti hüseyin in alet 20 cm civarında kalın idi benim ise 16 cm normal kalınlıkta idi hüseyin yavaş yavaş eşimin canım esramın o daracık amına sokuyor eşim ise o kocaman yarak karşısında sik beni hüseyinim kocacım diye inliyordu.sinem ise kucağıma oturdu ve zıplamaya başladı sürtük gerçekten çok tatlı idi göğüsleri ve dudakları gerçekten çok güzeldi.ve hep beraber inleye inley boşaldık.bir yandan içiyor diğer yandan sevişiyorduk kimse birbirini bırakmıyordu.ve eşim hüseyin le beraber kendisini sikmemi istedi ilk defa arkadan yaptıracaktı esra hüseyin in kucağına yattı ve bende arkasına geçtim adeta kudurmuştu sikin beni pezevenk kocam başka yarrak yokmu ne olur hep beni siktir yalvarıyorum ohhh kocaman yaraklı kocam hüseyinim sik beni canım aşkım orosrunum senin istediğin zaman o kocaman yarrağını sok diye inliyerek boşaldı sıra sinem de idi sinem ise birden yerinden kalktı ve sıra bende der gibi kucağıma oturdu hüseyin 20 cm lik yarrak ile götünde ben ise 16 cm ile amında idim.sinem gerçekten çok güzel titriyordu omuzları parçalayacak gibi sıkıyordu ne olur boşaltın beni pezevenkler sikin beni ne olur daracık amımı parçalayın diye inliyordu benim ve hüseyin in dayanacak hali kalmaıştı ve 5 dakika sonra beraberce boşaldık gerçekten kafamız çok iyidi ve çok yorulmuştuk banyo yapıp yattık.sabah kalktığımızda eşim hüseyin in yanında sinem ise benim yanımda idik beraberce kalvaltı ettik ama akşam olanlardan kimse bahsetmiyordu.

1 yorum: